(x)
Pomoc
Infolinia

Dlaczego warto posiadać dobrej jakości wizytówki

Wiele osób, zwłaszcza przedsiębiorców lub prowadzących własne firmy staje przed koniecznością wyrobienia własnej wizytówki. Warto na początku w ogóle zastanowić się po co potrzebny jest ten niewielki dokument? Otóż wizytówka jest „drugą twarzą” człowieka. Kiedy spotykamy się z potencjalnym klientem lub partnerem biznesowym, staramy się zrobić na nim jak najlepsze wrażenie, aby zachęcić do współpracy. Jednak takie wrażenie może szybko minąć, a potencjalny klient dopiero po kilku tygodniach przypomni sobie, że w trakcie spotkania otrzymał niewielki dokument. Zacznie się mu przyglądać i zastanawiać nad współpracą. Wtedy właśnie bardzo wiele zależy od tego, jaka będzie ta wizytówka. Oto kilka najważniejszych zasad obowiązujących podczas wyrabiania jak najlepszej i skutecznej wizytówki:

  1. Kreatywność – wiele osób nie zastanawia się nawet nad pomysłem na ten niewielki dokument – idą do pierwszego lepszego wykonawcy i drukują wizytówki proste i nudne. W ten sposób bardzo łatwo jest zwyczajnie odstraszyć i zniechęcić potencjalnego klienta, więc warto zadbać o to, żeby wizytówka była oryginalna. Można umieścić na niej jakieś niewielkie zdjęcie lub własne hasło zachęcające do współpracy.

  2. Bardzo ważna jest również jakość wizytówki. Jeśli jest przygotowana na niskiej jakości papierze, który szybko się gniecie i wygląda nieestetycznie, a toner jest tak kiepski, że przy wysokiej temperaturze rozpływa się na dłoni, to nie ma co liczyć na zainteresowanie ze strony potencjalnego klienta. Warto zapłacić więcej, ale zadbać o to, aby ten niewielki dokument był przygotowany solidnie.

  3. Kiedy oglądamy wizytówkę, ważne jest, aby była ona czytelna i wyrazista, inaczej szybko się zniechęcamy oglądając ją. Więc jeśli zależy Ci na tym, żeby dokument przedstawiający Twoje usługi był przekonujący i ciekawy, nie może być on chaotyczny. Wszystkie czcionki powinny być odpowiednio duże, tak by potencjalny kontrahent, z którym chcesz nawiązać współpracę nie musiał szukać lupy do odczytania twojego adresu lub numeru telefonu. Brzydki, niestaranny projekt może okazać się nieskuteczny i odrzucający dla osób, które otrzymają Twoją wizytówkę.

  4. Jeżeli chcesz by Twoja wizytówka wyróżniała się wśród innych zamów wizytówki z lakierem UV lub drukiem wypukłym. W przypadku tego rodzaju druku, wybierz elementy, które mają być uszlachetnione, np. logo, Twoje imię i nazwisko lub numer telefonu. Dzięki uszlachetnieniom wizytówka wyda się bardziej prestiżowa i zrobi na Twoich Klientach większe wrażenie, a co za tym idzie z pewnością zostanie ona zapamiętana na dłużej.




ogłoszenia prasowe, Gazeta Wyborcza ogłoszenia, Rzeczpospolita ogłoszenia, nekrologi, ogłoszenia gazeta, ogłoszenia wrocław, pieczątki wrocław,
wyrób pieczątek wrocław, pieczątki firmowe wrocław, pieczątki kieszonkowe wrocław, pieczątki wrocław kościuszki, pieczątki wrocław pereca,
wizytówki wrocław, druk wizytówek wrocław, wizytówki cyfrowe wrocław, drukarnia wizytówek wrocław